ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ
ΜΙΛΩ – ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ – ΓΡΑΦΩ
Για παιδιά Δημοτικού
Κάθε παιδί εκφράζεται με το δικό του μοναδικό τρόπο! Όλα τα παιδιά έχουν μια φυσική ανάγκη να εκφραστούν και να δημιουργήσουν. Πολλά παιδιά με το λόγο, την ομιλία, την έκφραση των ιδεών τους και τη φαντασία τους. Το ταλέντο στο λόγο μπορεί να καλλιεργηθεί και να εξελιχθεί!
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΟΥΜΕ – ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ – ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
Στις συναντήσεις μας τα παιδιά:
• Θα εξελίξουν την ικανότητα να εκφράζονται προφορικά
• Θα εμπνευστούν μέσα από διαφορετικές μορφές τέχνης με σκοπό να πλουτίσουν τα εκφραστικά τους μέσα
• Θα μάθουν να μέσα από προφορικές και γραπτές ασκήσεις
• Θα διασκεδάσουν και θα γελάσουν
• Θα επικοινωνήσουν / συνεργαστούν με παιδιά της ηλικίας τους
• Θα ακούσουν και θα αφηγηθούν ιστορίες
« Κάθε παιδί είναι ένας καλλιτέχνης. Το πρόβλημα είναι πώς να παραμείνει καλλιτέχνης όσο μεγαλώνει.»
Π. Πικάσο
Υπεύθυνη μαθήματος: ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, αφηγήτρια, συγγραφέας, εμψυχώτρια
Η Μαρία Παπανικολάου, σπούδασε Ιστορία (MA, Social & Cultural History, Leeds Becket University,UK) και Δημοσιογραφία (ΑΚΠΕΣ).
Εργάστηκε αρχικά ως δημοσιογράφος και στη συνέχεια στο χώρο των εκδόσεων.
Συγκεκριμένα εργάστηκε στις εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΙΝΔΙΚΤΟΣ, ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ-ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ και ΜΙΝΩΑΣ, σε σύνολο 23 ετών.
Γνωρίζει το χώρο του βιβλίου και των εκδόσεων, υπήρξε αναγνώστρια εκδοτικών προτάσεων και πρωτόλειων κειμένων.
Το 2004 γνώρισε την προφορική αφήγηση και παρακολούθησε μαθήματα με τον Στέλιο Πελασγό στο Εργαστήρι ΜΑΙΡΗΒΗ για δύο χρόνια. Από τότε ακολουθεί παράλληλα το δρόμο της προφορικής αφηγήτριας, δημιουργώντας παραστάσεις για παιδιά και ενήλικες. Ταυτόχρονα εργάζεται από το 2012 στο σχεδιασμό και την υλοποίηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων για σχολεία από μουσεία, βιβλιοθήκες και εκπαιδευτικούς οργανισμούς.
Έχει γράψει πλήθος άρθρων για εφημερίδες και περιοδικά ενώ κυκλοφορούν δύο βιβλία της: «Η απίστευτη ιστορία του θεού Διόνυσου», εκδόσεις Οσελότος και «Το παλάτι του Ήλιου», εκδόσεις Καλέντης.
Δημιουργική γραφή διδάσκει σε παιδιά και ενήλικες από το 2009.